Naam:
Foto’s:
193
Video’s:

Over mijn reis

Kort voor ik in 2007 begon aan de Lerarenopleiding Spaans nam ik mij voor op zijn minst één keer in mijn leven een grote reis te maken. Door mijn liefde voor de Spaanse taal ben ik meer dan eens voor langere tijd naar Spanje vertrokken. Inmiddels heb ik deze studie afgerond en knaagt het dat ik nooit naar andere Spaanstalige landen ben geweest.

Vandaar dat ik besloten heb mijn rugtas te vullen met alleen het broodnodige en voor 5 maanden naar Centraal-Amerika te vertrekken. Op 8 oktober start ik mijn reis in Cuba en vandaaruit maak ik de oversteek naar Zuid-Mexico. Ik hoop dan tot Costa Rica door te kunnen reizen om vanaf dat land weer huiswaarts te keren. D.m.v. deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak tijdens deze reis.

Groetjes,

Mariska

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Argentinië, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, Italië, Mexico, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Panama, Peru, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.