Reacties
Reacties 51 - 69 van 69
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Heleen | Goh Mariska, die hengst, het is inderdaad net een… | 7 nov. '12 |
| Heleen | Hoi Mariska, avonturen weer te over lees ik wel!!… | 7 nov. '12 |
| Henrita | Hallo Mariska, Van je ouders hoorde ik dat je maanden… | 6 nov. '12 |
| Christine | Hahaha goed verhaal... True Story! | 3 nov. '12 |
| Natascha | Mexiíííííííícooooo. Geweldig zo'n cowboy… | 31 okt. '12 |
| Ivonne van Beek | Wat een geweldig verhaal weer Mariska!! Ik kijk nu… | 31 okt. '12 |
| Sabrina | heey maris.... leuke avonturen hoor.....en hoe kan… | 25 okt. '12 |
| Nel | Hey mariska, Super leuk je avonturen te lezen! | 24 okt. '12 |
| Shirley | Hey! heerlijk weer om te lezen en goed geschreven… | 24 okt. '12 |
| Christine | Kan ik niet gewoon op *like* klikken hier? | 23 okt. '12 |
| Ivonne van Beek | He Mariska, SUper om je verhalen te lezen, zijn we… | 21 okt. '12 |
| Martie | Hoi Mariska, Het is leuk om je op je reis te volgen.… | 21 okt. '12 |
| Christine | Haha je had schrijfster moeten worden. Het kan nog....… | 21 okt. '12 |
| Natascha | Wat een heerlijk verhaal weer Maris, ik kan er weer… | 20 okt. '12 |
| Evert van den Top | Hoi Mariska als ik het zo lees heb je het goed naar… | 19 okt. '12 |
| Wijnie | Hoi Mariska, Wat heb jij al veel gezien en beleeft.… | 16 okt. '12 |
| Natascha | Ach Maris toch.. Typisch weer dat dit jou overkomt.… | 13 okt. '12 |
| Larissa | Ik denk toch dat je colummschrijver had moeten worden… | 9 okt. '12 |
| Christine | Hahahahahahaha wat een mooi verhaal! En wat een mooie… | 8 okt. '12 |

- Henrita: Mariska, wat een leuke verhalen…
- Jet: Wow, wat een fantastische…
- Christine: Welkom thuis.. :)
- Shirley: Top gedaan! kunnen ze niet…
- Tom: Proficiat! En succes hier…
Alle reacties »